Eksperymenty matematyczne i przyrodnicze w klasach IV-VII
Zajęcia przebiegały zgodnie z harmonogramem. Założone cele zostały zrealizowane. Uczniowie aktywie brali udział w zajęciach, angażując się realizację zadań. Kształtowali umiejętności prowadzenia dyskusji, precyzyjnego formułowania wniosków, problemów i argumentowania.
Eksperymenty matematyczne i przyrodnicze w klasach IV-VII
Zajęcia przebiegały zgodnie z harmonogramem. Założone cele zostały zrealizowane. Uczniowie aktywie brali udział w zajęciach, angażując się realizację zadań. Kształtowali umiejętności prowadzenia dyskusji, precyzyjnego formułowania wniosków, problemów i argumentowania. Uczyli się właściwego planowania, organizacji i samodzielności pracy oraz odpowiedzialności za jej wyniki, wytrwałości w wysiłku umysłowym, dociekliwości w stawianiu pytań i szukaniu odpowiedzi. Zajęcia prowadziła Kamila Górniak – Stolarczyk.
{gallery}galerie/Rok2018/eksperymentICTKG{/gallery}